zondag 6 februari 2011

Daar gaan we weer!

Toch maar weer een blog aangemaakt ;-) Ik kon het niet laten. Wel lekker makkelijk nu op Blogger. Ik houd het simpel! Vandaag een heerlijke luie zondag! Flo is ziek, Bas is de hele dag op stap met z'n werk, teamdag ofzo dus ik heb het hele huis voor mezelf. En dan loop ik altijd gelijk tegen iets aan, wat ga ik doen? Ik wil 1000 dingen tegelijk, maar dat gaat dus niet. Ik zal er wat uit moeten pikken... mijn eerste "to do" is afgerond, weblog starten!


Wat ik verder nog wil:
- op internet snuffelen, webwinkeltjes!
- kroelen met zieke Flo
- verlanglijstje maken voor mijn verjaardag
- twingoforum lezen en reageren
- 2 tijdschriften lezen, "Flow"
- Makro foldertjes bekijken
- digitale foto's uitzoeken vanaf 2001!!!
- spelletje spelen op internet, Machinarium (http://machinarium.net/demo/)


Oh ja, zo zit ik tegenwoordig te computeren... Meet Pip!








5 opmerkingen: